.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كتابخانه نيمه كاره زرگرمحله بابل ،محل تجمع معتادان

به دليل كمبود بودجه، كتابخانه نيمه‌كاره زرگرمحله از بخش لاله‌آباد بابل به محل تجمع معتادان تبديل شده است.

احداث كتابخانه در شهر محروم زرگرمحله از بخش لاله آباد بابل به عنوان تنها كتابخانه در اين بخش بوده كه در سفر دوم هيئت دولت به استان مازندران مصوب شده است اما در حال حاضر به دليل كمبود بودجه اين كتابخانه، نيمه كاره رها شده و به محل تخلف و تجمع معتادان تبديل شده است.

رئيس شوراي شهر زرگرمحله با انتقاد از عدم حمايت مسئولان استان نسبت به محروميت‌زدايي اين شهر افزود: با توجه به اينكه مشكلات اين شهر به كرار به مسئولان استان مازندران منعكس شده است اما مسئولان با سهل‌انگاري از كنار مشكلات اين شهر عبور كرده و تاكنون اقدامي براي رفع مشكلات فرهنگي، بهداشتي، ورزشي و اقتصادي اين شهر نكرده‌اند.

سيد رضا كيانژاد افزود: احداث كتابخانه در شهر محروم زرگرمحله از مصوبات سفر دوم رياست جمهوري به استان مازندران بوده است كه از حدود يك سال قبل در زميني به مساحت 250 متر مربع در شهر زرگرمحله بابل آغاز شده است اما از مدتي قبل به دليل كمبود بودجه و اعتبار نيمه كاره رها شده و به محل تجمع معتادان تبديل شده است.

وي افزود: در حال حاضر به دليل مزاحمت و مختل شدن امنيت عمومي از سوي معتادان، مردم شهر از وضعيت موجود ناراضي و گله‌مند بوده و بارها با مراجعه به شوراي شهر زرگرمحله از وضعيت موجود شكايت كردند.

كيانژاد تصريح كرد: با توجه به اينكه بخش لاله‌آباد با جمعيت 60 هزار نفري فاقد يك مجتمع فرهنگي است نياز است تا مسئولان كشور و استان نسبت به اتمام ساخت اين كتابخانه در شهر زرگرمحله اقدام اساسي كنند.

وي همچنين از نبود امكانات ورزشي در شهر زرگرمحله انتقاد كرد و افزود: به دليل نبود امكانات ورزشي بسياري از جوانان اين شهر و بخش لاله آباد بابل به بزهكاري اجتماعي روي آورده و تاكنون وعده و وعيدهاي مسئولان ثمره‌اي جز انتظار براي ما نداشته است.

كيانژاد از مسئولان خواست از دادن وعده‌هاي بي‌اساس خودداري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.